Promot Time



Mulai 1hb sampai 15hb Fer 2013, setiap temujanji akan mendapat sample percuma untuk rasa dengan setiap temujanji.

Rebut lah peluang ini, kerana ANALISA KESIHATAN, turut di berikan secara PERCUMA!

Tuesday, January 8, 2013

SURPRISE!!: Lose Weight Now! :)

at 4:51 PM
Bismillah.....
Terpanggil utk tulis entry ni sbb lately banyak sgt TERKEZUT!! tgk family dan kwn2 yg kurus punya gambar lama. Oke guys so korang pun kena ready nanti terkejut. Ready?

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Kita star ngan yang tak berapa terkezut dulu! bawak bertenang spt itik berenang, are u ready for love?

Family frist my mother
Ini mak saya, sebelum herbalife cepat letih dll, maklum lah dah 50 tahun keatas macam² lah
dengan Herbalife alhamdulillah tenaga kembali sihat bertenaga, mak turun 5kg

My father
Ini pulak ayah saya, dah leboh 30 tahun berpenyakit, alhamdulillah setelah Herbalife kembali sihat bertenaga, dan telah turun berat badan 9kg

My siste/ my brother (in-law)
Mula dengan kak saya dulu, kak saya ni ada thelessemia, kerap jugak pengsan, cepat letih yang teruk kurang berat badan macam saya, terbaik setelah amalkan Herbalife, sihat bertenga, dia naik berat 5kg jer hehe..

Lepas tu abang ipar saya, biasalah lelaki bila dah kawin berumah tangga, 5- 6 tahun perut pun mula lah PJK hehe, Setelah di perkenalkan dengan herbalife perut yang PJK tadi dah rata, turun 5 kg.

Depa ni luar biasa bukan setakat sihat bertenga!! jadi pulak distribute yang luar biasa, dapat pi bercuti jepun, macau, banckok, naik kapal cruse lah aiii geram aku!!!

Me
Ini saya dahulu seluar size 30 kalau seluar size mcm tu berat dah tentu 50kg ke bawah
Dengan herbalife seluar size 30 saya dah jadi size 33, bonus tak jangka dlm 9 bln saya berat naik 11kg

my wife
(tunggu abis pantang nak letak  gambo.. sepanjang nagan ngandung dan berpantang semua herbalife)

Now Friends my officemate rahmat
 Ini orang luar biasa, kerana berani melantik saya menjadi coach nutrisi dia, orang lain tak berani sebab saya guna Herbalife untuk naik berat badan, tapi dai percaya!!!

Alhamdulillah dalam masa 30 hari turun 10kg, dan berjaya bentuk semula badan dalam 21 inci, Hebat tak!!


Bob
 Tudai bob, kalau jadi bouncer kat kelab tobat aku tak masuk lah.. tgk bawah

eh orang sama ker?? yer orang yang sama, dari 150kg dahulu.... sekarang size seluar jer sama macam saya, size 33


citgu azizah
 ini umur sebaya mak saya, tapi macam 40 an bertenaga sihat luar biasa

 Tuan haji Allen Peter

so......

Muhasabah dr sini, Allah jadikan setiap kejadian itu dengan KECANTIKAN dan KEHENSEMAN masing2. Kite je yang kena jaga. There is no such thing as "Dah Allah jadikan gemuk...nak buat cane..." because you can actually change it.

Berminat utk menjadi seperti gambar2 di atas? Atau berminat dengan HERBALIFE?

Buddin : 019 239 5929
Elliya : 012 687 6367

We entertain serious customer only. Number display for business purposes only. ;)

0 comments:

Post a Comment

Peringatan : Herbalife bukan ubat-ubatan!!!!!

Di sini saya ingin tegaskan, produk herbalife bukan ubatan yang boleh menyembuhkan penyakit, ia hanya makanan nutrisi seimbang untuk tubuh.

Secara logiknya jika kita mengamalkan atau makan makanan yang seimbang, badan kita secara semulajadi akan sihat.

Sekiranya anda mengalami sebarng masalah kesihatan, rujuk padea docter anda dahulu.
 

CAPANG Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea